۷ پاسخ

این فسقلی ها تا بدنیا بیان مارو دق میدن . من صبح سر معده درد شدید رفتم بیمارستان خیلی ترسیده بودم

من الان تو راه بیمارستانم

مال منم همینه از صبح تکون نخورده بعد ظهر درحد ۲یا۳تا تکون خیلییییی ریز خورد ک ب زور میشد فهمید قبل اونو بعد اون دیگ اصلااااا تکون نخورده

بستنی بخور راه برو نیم ساعت حدودا بعد به پهلو چپ دراز بکش معمولا باید تکون بخوره

هنوز به دنیا نیومدن فسقلی ها مارو دق میدن از دست کارهاشون

یه شربت شیرین بخور یه پهلو چپ دراز بکش

مال من نوشابه هم خوردم انگار ن انگار دیگه دارم استرس میگیرم😢

سوال های مرتبط