سلام عشقا دستور آش دندونی رو لطفا بگین

۳ پاسخ

عزیزم تو قسمت ابزار گهواره داره دستورش

من اینجوری پختم : حبوبات رو جداگانه پختم .گندم لوبیا نخود .گوشت هم جداگانه پختم بعد ریش ریش کردم با آبش اضافه کردم به حبوباتم .گذاشتم رو حرارت ملایم بهش عصاره گوشت هم زدم گذاشتم خوب جا بیفته و لعاب بندازه .یه مقدار بلغور گندم هم ریختم که خوب لعاب بندازه

ماشاالله خداروشکر میبینم ک همه بسلامتی دندونی میپزن
انشاالله ما صبح بار می‌ذاریم تا غروب

سوال های مرتبط

مامان رها.هلما مامان رها.هلما ۱ سالگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی
مامان اِلیار مامان اِلیار ۷ ماهگی