عزیزم تو قسمت ابزار گهواره داره دستورش
من اینجوری پختم : حبوبات رو جداگانه پختم .گندم لوبیا نخود .گوشت هم جداگانه پختم بعد ریش ریش کردم با آبش اضافه کردم به حبوباتم .گذاشتم رو حرارت ملایم بهش عصاره گوشت هم زدم گذاشتم خوب جا بیفته و لعاب بندازه .یه مقدار بلغور گندم هم ریختم که خوب لعاب بندازه
ماشاالله خداروشکر میبینم ک همه بسلامتی دندونی میپزن
انشاالله ما صبح بار میذاریم تا غروب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.