۴ پاسخ

هیچی عزیزم اصلا دستش نزن خودش خوب میشه حتی چرک هم میکنه اصلا دست کاری نکن برا بچه اول منم همین بود

کاری نکن اول باد میکنه چرکی میشه قشنگ میرسه با یه اشاره میترکه و خالیش میکنی

من پسرم 7ماهگی جاش صاف شد
اولش مث جوش میاد بالا بعد زرد میشه انگار چرک توشه خودش خالی میشه دست نزن بعد کم کم جای زخمش خوب میشه

طبیعیه عزیزم احتمال داره چرک کنه خودش سرباز میکنه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی