دوستان واکسن بدوتولد رو کجا میزنن؟

۳ پاسخ

واکسن بدو تولد تو بیمارستان میزنن بعد دوماهگی پف میکنه میترکه

بیمارستان

بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۰ ماهگی
مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی
مامان نورا و دیارا مامان نورا و دیارا ۲ ماهگی