منم یونا هنوز نبردم سر خاک داداشش
این چند ماهه دوست دارم برم دلم برای پسرم تنگ شده
ما جمعه سالگرد خواهرزادم میدیم دخترم فقط بغل خودم وایمسته اگه توی خونه بلند صحبت کنیم گریه میکنه حالا موندم چیکار کنم مگه بدم باباش نیم ساعت بیرون نگه داره بعد بیام برم خونه سرخاک هم نمیبرم مجلس همه مشکی میپوشن گریه کنن یا روضه بخونن دخترم غش میکنه اصلا وضعیه داغونم خواهرزادم ۲۱سالش بود پارسال فوت شد دخترم بغل باباش هم گریه میکنه دلم گرفته
عزیزم تا 6ماه نباید بچه رو ببری خوب نیست
مندوهفته پیش بردمش سرخاک خواهرم البته اینکه نبردمش بخاطر هوا بود
خدا رحمتشون کنه
چرا نبری؟
نبری بهتره گلم
نمیدونم منم هنوز نبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.