۲۹ پاسخ

من مانتویی هستم به نظرم اگه مذهبی هستید یه مانتوی بلند بپوشید و چادر بذارید کنار واقعا بدون بچه سخته چه برسه با بچه

اذیت که میشم ، بعضی وقتا با عبا میرم
اما با عبا هم همینه
بالاخره به اندازه خونه راحت نیستم...

عزیزم چادر دانشجویی راحتره

نه من چادر عربی می‌پوشم مشکلی ندارم

چادر نقاب دار و جلو بسته راحتم

من اگه تنها باشم با دخترم حتما عبا میپوشم که راحت تر باشم

بدون باباش محاله ببرمش پارک با چادر من خودم به زور راه میرم چه بخواد مواظب خودم باشه با باباش میریم من میشینم باباش مواظبشه

چادر عربی یا ملی بپوش راحت تر

چادر هایی ک خیلی پارچه میبرن استفاده نکن برای بیرون رفتن های عادی قدش بلند نبلشه ک ب زمین کشیده بشه براش کش بزار و زیپ راحت تره

چادر خیلی سخته واقعا پیشنهادم اینه از این مانتو بلندا که مخصوص خانمای باحجاب بگیر که راحت باشی و اذیت نشی البته ببخشید نظر دادما چون بنظرم چادر خیلی اذیت میشه ادم با بچه کوچیک

من چادری نیستم ولی دوران دبیرستان ک سر میکردم ملی سر میکردم
چادر ملی خیلی راحته انگار مانتو بلند پوشیدی مث عبا هس
حتی از عبا راحتر
چرا چادر نمیزاری زمین ؟
مانتو بلند بپوش
ی عباهایی هس مث چادره خیلی گشاد و راحت
ب مردم چ ربطی داره تو چادر سر میکنی یا عبا میپوشی
همسرت مشکل داره بدون چادر باشی ؟

من جده دارم و عادت کردم برام سخت نیست(دخترمم خودش بیشتر میره سراغ سرسره و من میشینم نزدیکش ک حواسم بهش باشه)
برای تاب هم بندای انگشتی رو که جا میکنم چادر کشیده نمیشه زمین

ولی شما حتما لبنانی جلو بسته رو برو سرت کن ببین چقدر راحتی باهاش،برای شما خوبه این مدل

مدل چادرم اینه عزیز

تصویر

گاهی وقت باعبا میرم باچادروعبا دوتاش اذیت داره ولی من عادت کردم اولا بیشتر نگران کثیفیش بودم ک گفتم میشورم دیگه حالا دیگه راحت ترشدم کلا بدون چادر دوست ندارم برم عادته دیگه

من چادر لبنانی می پوشم سرش کش داره جلوشم گفتم زیپ بزارن هر چقدرم که قدم بود دوسانت کوتاه تر گرفتم خوبه راحتم . ولی چادر قبلی جلوباز بلند خیلی اذیت بودم.

من اصلا دلم نمیاد چادرمو در بیارم ولی جدیدا تو فکرشم دربیارم چون واقعا سختع همش چادرم کثیف و رو سرم کجه و شلخته میشم
به نظرم قد چادرتو کوتاه کن و ازاین جلو بسته ها بگیر که روی شونه کش دارن فکرکنم لبنانی میگن هم قشنگن هم واقعا پوشیده ان و زیرش لباس راحت میتونی بپوشی عزیزم

مانتو عبایی بپوش
یا چادر حسنا از این کمری ها بپوش
چون واقعا نمیشه با چادر هم بچرو کنترل کنی هم مواظب باشی چادر کج نشه یا نیوفته یا نره تو دست و پات

چادر لبنانی‌ یا این مدل ها اربعینی‌ میشه زیرش لباس نازک بپوشی

من چادر صدفی یاجلوزیپدار میپوشم وقتی تنهایی بابچم میرم بیرون

منم چادرم عبا هست اصلا نمیتونم بپوشم خیلی وقته نزدم میخام برم یه دانشحویی بگیرم اینا که هم کش داره هم جلو بستس قبلا داشتم خیلییی راحته

من دانشجویی میپوشم خیلی راحته

من چادر عربی می‌پوشم بازم اذیتم ولی چاره ای ندارم

من عاشقه چادر قاجاريم

وای منم سختمه فکر کردم فقط مشکل منه یذره خم میشی کفش بچه رو ببندی و تابش بدی چادر کلا زیر پاته😑

منم چادری ام ولی جدیدا وقتی دخترمو میخام ببرم پارک عبا میپوشم اینجوری راحتم و اذیت نمیشم

یه مدت تا بچه بزرگتر میشه مانتو تنت کن که حجاب داشته باشه خیلی سخته بچه با چادر خدایی نخواسته نخورین زمین

عزیزم منم چادری هستم ولی از وقتی که پسرم بدنیا اومد مانتو عبا یا همون ملی میپوشم دکمه ای یا زیپ دارن راحت میبندی

راستش هیچ وقت دلم با چادر نبوده همیشه دوس داشتم مرتب بپوشم ولی چادر سر نکنم چون با بچه خیلی سخته
شوهرم نمیزاره

من چادری هستم اصلا نمیتونم اصلأ نمیتونم بچه بغل پیاده برم بیرون
بیشتر با ماشین میبرم
یکی دو بار رفتم دخترم کمک می‌کرد

سوال های مرتبط