خانما در چه صورت میشه تو پریودی حامله بود؟

۳ پاسخ

منم دقیقا پارسال این موقع ها بود که همش منتظر بودم پریود بشم 10 خرداد شدم
ولی کم بود گفتم آخيش خدا رو شکر بالاخره شدم
بعدش فهمیدم بالای 5هفته است حامله ام
ماه بعدش هم باز شدم

من ماه اول بارداریم پریود شدم ونمیدونستم که حامله م مسکنم خوردم 😂

بعضیا ارث دارن
مامان بزرگم توو حاملگیاش تا ماه ۶ پریود میشده😯

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی