حتما بگیر ، بچه راحت میشه
میخابونم ب پهلو
من میخابونم ب پهلو
حتمااروغ بگیر وگرنه کم کم تبدیل ب نفخ و کولیک میشه
میخوابونم به پهلو
بزارش سر شونت حتما نیاز نیست بزنی پشتش ک بیدار بسه
یک رب نگهدار ک فقط شیر بره پایین
بله میزارمش روشونه م یه دهدقیقه آروغ که اورد بهتر وگرنه میذارم هضم بشه
اره من میزاشتم روی شونه ام حتما آروغشو میگرفتم،چون میترسیدم توی خواب بالا بیاره
چجودی توخواب میگرفتی بیدارنشه
من تا 2 ماهگیش آروغشو میگرفتم تو خوابن
الان یه چن شبیه بیه نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.