۱۰ پاسخ

حتما بگیر ، بچه راحت میشه

میخابونم ب پهلو

من میخابونم ب پهلو

حتمااروغ بگیر وگرنه کم کم تبدیل ب نفخ و کولیک میشه

میخوابونم به پهلو

بزارش سر شونت حتما نیاز نیست بزنی پشتش ک بیدار بسه
یک رب نگهدار ک فقط شیر بره پایین

بله میزارمش روشونه م یه ده‌دقیقه آروغ که اورد بهتر وگرنه میذارم هضم بشه

اره من میزاشتم روی شونه ام حتما آروغشو میگرفتم،چون میترسیدم توی خواب بالا بیاره

چجودی توخواب میگرفتی بیدارنشه

من تا 2 ماهگیش آروغشو میگرفتم تو خوابن
الان یه چن شبیه بیه نه دیگه

سوال های مرتبط