۸ پاسخ

کی گفت تب نداره

منم شنبه باید برم بزنم می‌ترسم

اگر استامینوفن معمولی داری بهش به موقع بده . برا بچه من پاراکید جواب نمیده

آب ونمک بریز توی ظرف پاهاش بزار داخلش بشور تا کف پاهاش خنک بشه تبش بیاد پایین

من پاراکید هم ندادم بهش خوشبختانه تب نکرد
ولی قرار نبست بدن همه مثل هم باشه گلم🌹😏

بستگی به بدن بچه داره یکی تب میکنه یکی نه

پاشویی کن پاراکید بده بهش هرچهارساعت

پارکید بهش دادی

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی