شما به بچه هاتون ویتامین اده میدید

۱۱ پاسخ

من صبح میدم یعنی تأثیر نداره

من دوهفته هست کامل میدم قبلش هرزگاهی میدادم بعدش از دماغ و دهنش دادنی بالا میاورد ترسیدم.الان مارک دیگه گرفتم اونو میدم

بله باید داد دیگ

بلعهههه

بله حتما

آره هر روز مرتب

بله عزیزم

بله یس نعم

من ی چند روز دادم دیگه ندادم
یادم می‌ره چیکار کنم یادم بمونه😓

اول دکترش مولتی و زینک داد جای اد الان اد میدم و انتی کولیک و بایولاکت

بله.

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 💎سبحان💎 مامان 💎سبحان💎 ۸ ماهگی