۴ پاسخ

شاید شیر گیگوز بهش نمیسازه

سلام عزیزم شاید از کولیکشه!
شیر خشک نفخ داره. دختر منم تو یه ماهگی و کمتر شیرخشک اپتامیل میدادم نفخ میکرد خصوصا شبا سنگین بود براش

حساسیت به پرتیین گاویه احتمالا، بهش اب داغ با نبات بده ارومش میکنه،ابش یکم داغ باشه

یه بند خیلی گریه میکنه ک دیگ نمیدونم چیکار کنم اروم شه..

سوال های مرتبط