شاید شیر گیگوز بهش نمیسازه
سلام عزیزم شاید از کولیکشه!
شیر خشک نفخ داره. دختر منم تو یه ماهگی و کمتر شیرخشک اپتامیل میدادم نفخ میکرد خصوصا شبا سنگین بود براش
حساسیت به پرتیین گاویه احتمالا، بهش اب داغ با نبات بده ارومش میکنه،ابش یکم داغ باشه
یه بند خیلی گریه میکنه ک دیگ نمیدونم چیکار کنم اروم شه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.