۶ پاسخ

اخ قلبم🥹🥲
همیشه و هرلحظه دارم از بزرگ شدنش لذت میبرم چون دیگ این روزا تکرار نمیشه☹️

والا .ما هنوزم مامان مامان میکنیم .🤣🤣🤣خودمون کم بودیم بچه هامونم اضاف شده .منم‌میخوام انشالله مادرشوهر .مادر زن خوبی باشم .تا همیشه بچه هام و نوه هام پیشم باشن 😁😁😁😃😃😃

مگه فیلترشکن کار می‌کنه باچه فیلتری رفتی اینستااا؟؟

من همیشه به آینده فکر میکنم بغضی میشم بخواد پسرم ازم دیر بشه💔😭😭😭

مگ فیلتر شکن کار میکنه

خیلی قشنگ بود
با چه فیلتر شکنی رفتی اینستا

سوال های مرتبط