۱۸ پاسخ

عزیزم شما هم مثل منی ربطی به طبیعی و سزارین هم نداره مارحممون جمع میشه درد داریم وقتی به بچه شیر میدی بیشتر انقباض پیدا می‌کنه و درد هم بیشتر هست زیاد نگران نباش

رحم خودشو داره جمع میکنه.خودتوگرم بگیر .بعدمنو باچادر نازک بستن اصن دردی نداشتم

طبیعیه . هرچی بچه رو شیر میدی این درد میاد سراغت چون رحم داره جمع میشه . کم کم خوب میشی . شیاف مسکن استفاده کن کمک میکنه

دوتاش پره درده حرفه ب نظرم

من که اینجوری نبودم بعد زایمون

اره منم اینجوریم میگن مپقع شیردادن رحم جمع میشه بخاطرهمینه اکسی توکسین ترشح میشه

اون گرفتگی و انقباض موقع شیر دادن طبیعی برای هورمون هاست اروم اروم خوب میشی .

دیگه نسبت به درد زایمان که خیلی راحت تره خواهر من

این درد برای جمع شدن رحم هست زمان لازم داره،چندماه کم کم بزرگ شده نمیشه یه روزه برگرده به حالت قبل
بعد زایمان برای همه هست در هردو حالت

وا چرا من فقط بخیه هام اذیت میکرد
یادته قبلن میگفتن سینتو فشار نده برای دهانه رحم خوب نیست؟
الان بچه هرچی مک میزنه باعث تحریک رحمت میشه و داره رحمتو جمع میکنه دردت برا اونه

رازیانه دم کن بخور ،تا خوب بشی

منم دقیقا موقع شیر دهی انقباض دارم
وحشتناک

شکمتوفشار ندادن پاک شه تا دفع نشه هرچی خون مرده داخل رحمه انفباض ودرد شکمی داری وطبیعیه

الکی میگن
من که اینقد رحمم درد میکرد روزای اول از بخیه فراموش کرده بودم. الانم انگار استخونای کمرم داره برمیگره سرجای قبلیش هم درد داره هم صدا میدن راه میرم

من تا ۱۰ روز از درد اشک می ریختم🤦🏼‍♀️

عزیزم هر چی درد خودشو هم داره الان سزارین کلی بخیه میخوری انقد هم نمیتونی تکون بخوری و طبیعی هم سختی خودشو داره هیچ چیزیی راحت نیست

درد رو داری ولی ن ب شدت سزارین

کم کم خوب میشی

سوال های مرتبط