۴ پاسخ

اره
بعد هرچی درشت بود و دوباره با اسیاب خونگی، اسیاب میکنم

نه

اره

واسه ماه اول ک کمکی رو شروع کردم آره ولی الان دیگه نه

سوال های مرتبط