هندوانه بخور
چرت و پرت من دوتا بچمم با گروه خونی من یکی بودن جفتشون زردی گرفتن
خیلی ربطی به خوردن الان نداره
سعی نکن سردی بخوری که زردی نگیره که دل درد میشه
خودت هم ضعیف میشه بدنت
زردی چند عامل داره
یکی صعیف بودن کبد نوزاد هست
یکی عدم هماهنگی با گروه خونی مادر
یکی حساسیت به شیر مادر
یکی کم آبی بدن نوزاد
هر نوزادی به یکی از این دلایل زردی میگیره که دکتر تشخصیش میده و طبق علت یابی درمان تجویز میشه
کم آبی باشه میگه بیشتر شیر بدین
حساسیت به شیر مادر باشه میگن سه روز فقط شیرخشک بدین
بخاطر ضعف کبد باشه وزنش بره بالا رشد کنه خودش خوب میشه فقط قطره میدن
میتونین از هوش مصنوعی هم بپرسین تا آروم بشین و الکی خودتون و مقصر این اتفاق ندونین
همه ی بچه ها بعد دنیا اومدن یکم زردی رو دارن
اونم به خاطر سیر طبیعی رشد کبد شون هست
اما باید کنترل کرد خدایی نکرده بالا نره روز سوم آزمایش غربالگری که انجام شد اونجا معلوم میشه زردی چقدره
دکترا خودشون راهنمایی می کنن ولی باشیر دادن مکرر وادرار و دفع بچه اون زر دی از بدنش خارج میشه ان شاءالله
زردی ربطی به خوراک نداره به گروه خونی مادره من o+دکتر گفت ممکنه بچه تا ۲ ماهگی هم زردی بگیره برا همین هرروز بهش ترنجبین میدم توام نترس
به تغذیه ۲۴ ساعت اول بعد زایمان ربط داره باید خیلی شیر بخوره و نزاری بی حال بشه که نتونه شیر بخوره تا کبدش سریع به کار بیوفته و زردی رو دفع کنه
ربطی ب هیچی نداره فقط ربط ب خون مادر داره
اگه مادر خونش با بچش یکی باشه زردی نمیگیره اگه نباشه میگیره
زردی ربطی ب تغذیه مامان ندارد برگروخ خونی بستکی داره
میگن خیار خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.