سلام خانما چی بخورم که خنک باشه بچم زردی نگیره؟

۱۰ پاسخ

آب انار،تخم شربتی،عناب

بعدشم توکل کن بخدا

آنار دهانه رحم رو سفت میکنه زیاد نخور

انار و ابش

گوشت خروس محلی عالیه

یهو خیلی سردی نخوری
بدنت داغون میشه
من که فعلا کار خاصی نکردم

عرق کاسنی . بعضی عرق ها خنکه حالا اسمشون رو یادم نیست عطاری بپرسی بهت میگه
آب انار یا رب انار

میگن به خوراک نیست ، ولی در کل الان که وصله اناره ، زیاد انار بخور ، روزی یکی بخور حداقل

عرق کاسنی نیم استکان درروز

هرشب یه استکان عرق کاسنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان گوجه سبز ☘️ مامان گوجه سبز ☘️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد