کسی از این شربت داده به بچش لطا تجربشو بگه...

تصویر
۷ پاسخ

من دادم الارز خوب نبود
راسیپ بده خیلی خوبه

من میدم اصلا خوب نیس
ولی ی مدت شربت دکتر کیدز میدادم خیلی خوب بود

من میدم راضی ام
اشتهاشو خوب کرده

من امگاش رو میدم خوبه

من دادم خوب بود

من دادم بچهام جالب نبود

زینک خیلی خوبه اما کم بده بلوغ زود رس میاره

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان سام وحسین مامان سام وحسین ۲ سالگی
مامان لیموشیرینم👶 مامان لیموشیرینم👶 ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی