سلام دوستان سمت غرب آتلیه بارداری خوب میشناسید معرفی کنید

۶ پاسخ

من تو پاسداران هروی میشناسم ک کارشون خیلی قشنگه و قیمتشم ب نسبت کارشون خوبه
آتلیه نی‌نی بین

آتلیه الما
تو خیابون دریا

ریما گل

منم غرب دنبالشم
برام راحته پونک و سعادت آباد باشه

دو تا خانم هستن جنوب شهر همه جای تهران میرن برای عکاسی بارداری و نوزاد و تولد و... کارشون خوبه عکس پروفایلم نمونه کارشونه خوبیش اینه تو خونه خودت میان من برام راحت‌تر بود تا آتلیه برم

من برای اخر خرداد میرم لئو.توو پاساژ پلاتین.کارشون قشنگ بود پیجشو میدیدم

سوال های مرتبط