بله جو آتلیه اش خوب بود، برای بارداری خیلی لباس داشتن، کاراشون رو هم حضوری رفتم دیدم. هنوز عکسامو تحویل نگرفتم گفتن یکماه زمان میبره. در کل چون دیدم راه دور سختمه و هوا گرمه و پسرم هم آخر مرداد و اوج گرما به دنیا میاد بهتره جای نزدیک پیدا کنم اذیت نشیم.
کدوم سمت تهران؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.