یه پیراهن و شلوار سفید سایز صفر خوبه داخل بیمارستان وقتی خواستی مرخص بشی هرچی خواستی تنش کن
صفر فقط همون بیمارستان و نهایت یک هفته استفاده بشه
مگه بچه خیلی ریز باشه
کلا سرهمی جوراب دار هم اصلا نگیر چون خیلی زود کوچک میشه
یه دست صفر بگیر یه دست ۱
ااصلا روهمی نبر هم برا نافش اذیت میشه هم برا پوشاک عوض کردن سخت من بستری بودم تخت کناری رو همی آورده بود بعد پرستار بهش گفت چرا رو. همی آورذی برا نافش بد بعدم برا پوشاک عوض کردنش بچه باید از بالا تا پایین لخت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.