۴ پاسخ

یه پیراهن و شلوار سفید سایز صفر خوبه داخل بیمارستان وقتی خواستی مرخص بشی هرچی خواستی تنش کن

صفر فقط همون بیمارستان و نهایت یک هفته استفاده بشه
مگه بچه خیلی ریز باشه
کلا سرهمی جوراب دار هم اصلا نگیر چون خیلی زود کوچک میشه

یه دست صفر بگیر یه دست ۱

ااصلا روهمی نبر هم برا نافش اذیت میشه هم برا پوشاک عوض کردن سخت من بستری بودم تخت کناری رو همی آورده بود بعد پرستار بهش گفت چرا رو. همی آورذی برا نافش بد بعدم برا پوشاک عوض کردنش بچه باید از بالا تا پایین لخت کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری