صفر دیگه نخر دو دست سایز 1 داشته باشه با یه سرهمی خوبه. بعدش سایز 2
خواهرم میگفت سایز 2 و 3 خیلی استفاده داره ولی آدم دو دله شاید بچه زود رشد کنه یا وزنش کم یا بیشتر باشه
من سایز 2 اصلا نخریدم به غیر از یه سرهمی و یه زیر دکمه نمیدونم بخرم یا نه
خیلی دوست دارم مامانا از تجربه هاشون بذارن
اصولا همه یکو میخرن نهایتا استینشو میزنن بالا
صفر فقط برای نوزادان ریز خوبه اونم یکی دوماه.... یک بهتره
صفر بیشتر نمیخوایی اگر بچت از ۳۵۰۰ بالا تر بره ک صفرم براش تنگ میشه کمی
۳ دست سایز یک بگیر
۲ هم سه دست
دیگه زیر دکمه دار یکی دوتا بگیر
برا بیرونشم سایز ۱ و ۲ بگیر من سرهمی گرفتم برای بیرونی
صفرنبایدمیخریدی
۲ هم بگیر سه دست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.