۹ پاسخ

جدیدا همه همین جور شدن

من بلارا میخورم
اما هزینش بالاست
اگر مشکلی نداری
از همه برندهای بازار بهتره و البته گرونتر.
۱ تومنه

باید دکتر بگه قرص هاش مختلف

مارولین
دروسبلین
روکین
دزوسپتیو

عزیزم ال دی پریودی رو تنظیم میکنه

منم مثل خودت شدم ولی ال دی معمولا میخورن

من خودم پریودم نامنظمه میخورم اوکی میشم اما اعصاب لعنتی بدتر به هم میریزه

ال دی پریود و تنظیم میکنه و جلوگیری هم میکنه

وایی منم منتظرم بشم نمیشع درد هاشو دارم کجای ک بشم 🤕

سوال های مرتبط

مامان سیده فاطمه مامان سیده فاطمه ۴ سالگی