۱۱ پاسخ

عزیزم موهاشو هر. دو هفته یکبار کوتاه کنید خوب میشه و از این حالت درمیاد گناه داره از ته بزنی 🥹

ننههه😍فک کردم نوزاد تازه متولد شدس

دختر من کچل بود زینک جواب داد

برای رشد مو زینک دکتر کیدز عالیه من الان نئوزینک میدم اینم خوبه

بچه منم هینطوریه هم کم پشته هم اینکه رشدش کمه😭

پسر منم الان همینطوره میگن بزنش از ته ولی بدم میاد

بچه منم همین طوره،یه دوره زینک دادم تاثیری نداشت

بچه منم همینه زینک دادم اثر نکرد

ببر دکتر زینک بهش میدع

دختر منم همینقدر

آهن حتما بهش بدین

به دکتر بگین ، احتمالا بگن یک دوره زینک مصرف کنه

سوال های مرتبط