۷ پاسخ

کادو حباب ساز ...بی سیم ‌‌پلیس
تولدش بندازی پارک
یا سه تایی برین آتلیه
کیک تولد و کادوها رو بزاری تو باکس
فیلم و عکس از تولد بگیری

کفش اسکیتی

لوپکار خوبه .
دخترمن بیشتر باهاش بازی میکنه
بین موتور و ماشین و اسکوتر لوپکار ذو دوست داره

عزیزم گل پسرت همسن پسر منه
اسکوتر خوبه
ماشین اسباب بازی کنترلی خوبه
استخر برا شنا
ببین علاقمندی خودش چیه

اگر بشه و این هفته دستم پول بیاد قراره تولدشونو تو مهدشون بگیرم کادو تولد هم مامانم و خواهرم قرارهذپول بفرستندبراشون دوچرخه بگیرم
خودمون هم چون یکم اوضاعم خوب نیست همون تپلد تو مهد ملی هزینش میشه کادو هم دوتا ماشین دیدن دونه ای ۱:۴۰۰ هست همونو میگیرم

مگه چند روز پیش تولدش نبود دوچرخع گرفتی

اگ نداره اسکوتر دوچرخه اسکیت موتور

سوال های مرتبط