۶ پاسخ

۳۶ هفته بچه دیگه کامله جایِ نگرانی نیست

انقباض از ۶ ماهگی شروع میشه من کم کم روزانه ۵ بار انقباض داشتم وقتی فشار کاریم زیاد بود نگران نباش

من از هفته های شما همینم اشکالی نداره طییعیه ماه درده.هر روزم بد‌تر میشه😞

باید خیلی داز بکشی
زعفرون و هندوانه قابضن نخور اصلا

من هر شب همینم فکر کنم طبیعیه نمی‌دونم ماه درد ها هستن دیگه

والا منم هر روز همینم خیلی نگرانم
دو قدم راه میرم درد پریودی شدید میگیرم ولی خب هنوز دکتر نرفتم اوضاع مالی خرابه💔

سوال های مرتبط