صدبار پیامتو خوندم. فک کردم با خالت میرین پیش شوهرت عطر میخرین
۳۵تومن رو هر گرم واقعا چیز بالایی نیست و اینکه بعضیا حالا یه عطرشون فرق داره اجاره مغازشون بالاست بخاطر همین قیمتها متفاوته یدونه جوراب از این مغازه تا اون مغازه میبینی قیمتش فرق داره در مورد این موضوع چیزی نگو زشته ولی در مورد گرم که کمتره بدون اخم و تخم و دلخوری بگو خاله اون ظرف ۴گرمی دادی بهمون دیروز دوستم از عطرم خوشش اومد بهش نشون دادم دید میگه اینا ظرفهای سه گرمی ان خاله احتمالا ظرفشو اشتباه خریدی یه وقت مشتری میخاد بد نشه
در مورد این موضوع پیش همسرتم چیزی نگو بعدن سواستفاده میکنه
اگه حوصله ادا و اطوار و قهر و حرف داری بهش بگو
اگه نه ذیگه نخر ازش
ضمنا باز یجای دیگم چک کن
بعضی از صنف ها واقعا فروشنده هاشون بیمارن
از این کلک ها و حرف ها میزنن
که مشتری اینجوری جذب کنن
ارزش نداره نگو. ولی دیییگه نخر ازش. بگو سلیقه ام عوض شده دیگه
قیمت که اصلا مهم نیست فرق کنه ولی گرم مهمه. یبار برو پیشش بگو خاله ظرف سه گرمیت کدومه؟ چهار گرمی کدومه؟ پنج گرمی کدومه؟ همه رو بپرس. من که شخصا خوشم نمیاد کسی بزنه بهم. فقط چون میگم نکنه واقعا ندونسته داره اینکار رو میکنه یه کم با مهربونی و صبر بهش بگو
شاید اون فروشنده الکی گفته یه جا دیگم برو
دیگه ازش نخر عزیزم دلیل نمیشه چون فامیله برات کم حساب کنه اتفاقا بعضیا از فامیل بیشتر میکنن دیدم که میگم
مجبور نیستم بگم بحث حرف راه بندازم. دیگه ازش خرید نمیکنم همین
هرکی یه قیمتی میگه...
بنظرم بش بگگو و دیگه ازشون خرید نکن
دزدی توروز روشن همینه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.