۱۲ پاسخ

برای خودمون آبگوشت گوسفندی نمک نزدم که به پسرم هم بدم😆

من دیشب خورشتم درست کردم به امید اینکه الان برنج بزارم
دخترم از بس گریه میکنه اجازه نمیده
فقط برا خودش سوپ گذاشتم

من میخوام رشته پلو بزارم با گوشت قلقلی ته دیگ سیب زمینی و سالاد شیرازی

قیمه ...

خورشت بادمجان

خودم تنهام ونودل

منم موندم فعلا ک بغلمه نمیزاره ی چیزی بخورم یا درس کنم

الویه

سیب زمینی تخم مرغ

لعنت به غذا درست کردن 😭
من شوهرم ظهرا میاد خونه خیلی سختمه اصلا دوسندارم غذا درست کنم باید از خوابم بگذرم پاشم ناهار بزارم 😭
اگه خودم تنها باشم یا از غذای دخترم میخورم یا بيسکوئيت یا نون و پنیر ....واقعا سخته با بچه

شاید رشته پلو با قلقلی درست کنم نمیدونم

قیمه❤️‍🔥❤️‍🔥

سوال های مرتبط

مامان کیانا.کامیار❣️ مامان کیانا.کامیار❣️ ۱ سالگی
مامان ملورین😍🦪 مامان ملورین😍🦪 ۱ سالگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی