جواب ازمایش قند و تیرویید و اینام اومده.
خوبه دیگه؟

تصویر
۶ پاسخ

تیروئیدت‌ خوبه از نرمال کمی بالاتره‌ که با قرص میاد پایین ولی حتما برو دکتر که بالاتر نره

قندت خوبه ولی تیرویید بهت قرص میده

بازم ازمایش قند داریم؟ تو هفته تو عزیزم؟
اخه من 12هفته چکاپ کامل و قند و تیرویید دادم .
بازم لازمه ؟.؟

جواب کشتمم که اوکیه؟ فقط میدونم خیلی شن داره ادرارم‌. کلا کلیه ام سنگ سازه

تصویر

قند عالیه فقط تیروئید در بارداری بهتره همون 2.5 یا زیرش باشه، احتمالا دارو میده، اگرم نداد برو فوق غدد اونم نظر بده

فک کنم تیروئیدت کم کار باشه
باید زیر ۲ باشه
دکترت بهت قرص میده باید مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری