تیروئیدت خوبه از نرمال کمی بالاتره که با قرص میاد پایین ولی حتما برو دکتر که بالاتر نره
قندت خوبه ولی تیرویید بهت قرص میده
بازم ازمایش قند داریم؟ تو هفته تو عزیزم؟
اخه من 12هفته چکاپ کامل و قند و تیرویید دادم .
بازم لازمه ؟.؟
جواب کشتمم که اوکیه؟ فقط میدونم خیلی شن داره ادرارم. کلا کلیه ام سنگ سازه
قند عالیه فقط تیروئید در بارداری بهتره همون 2.5 یا زیرش باشه، احتمالا دارو میده، اگرم نداد برو فوق غدد اونم نظر بده
فک کنم تیروئیدت کم کار باشه
باید زیر ۲ باشه
دکترت بهت قرص میده باید مصرف کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.