جنسیت بچه تو دقیق متوجه شدی شروع کن به خریدن ماه های دیگه سنگین میشی نمیتونی بری خرید
همین که زود تر بخری بهتره روز به روز گرون تر میشه و خیال خودتم راحت میشه که خریدی
نه دیگه یواش یواش شروع کن چیزایی که مربوط به جنسیت نمیشه رو بخر
اگه جنسیت رو صد در صدی میدونی شروع کن
چون اولا که قیمت ها ساعت میشماره و خیلی داره گرون میشه
در ثانی اینکه بعدا شکمت بزرگ میشه زود خسته میشی و حوصله خرید نداری
من الان بیشتر تیکه هاشو خریدم فقط سرویس چوبش مونده
لباس هم زیاد نخر برای یکی دوماه اولش بگیر بعدا به مرور لباس بگیر که اندازش باشه
جنسیت تعیین شده ک بخر چه اشکالی داره
اگر جنسیت مشخصه با ایناوضاع و تورم که دم به دقیقه چیا گرون تر میشه هر چه زودتر بگیری بهتره
بنظرم از ۷ماهگیت شروع کن الان پولایی ک میخوایی بخری رو تو میلی طلا بخر ک بی ارزش نشه
اره دیگه شروع کن از کمدو ویترین و تخت و کالسکه واینا که زیاد دختر پسر نداره شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.