اره مخصوصا شیر خوردنی
بله من بچم تا ۴۰ روزگی لرزش دست و پا داشت خوب شد دکتر گفت نیمه مغزشون هنوز کامل نشده تا ۳ماهگی بعضی ها طول میکشه
آره عادیه عزیزم
عزیزم من سر بچه اولم دقیقا مث شما بودم هر حرکت بچم برام غیر عادی بود و ذهنمو درگیر میکرد اما خداروشکر چیزی نبود شمام ذهنتو درگیر اینا نکن ازش لذت ببر عکس نی نیتو چن بار دیدم مث گل میمونه ماشاالله🧿🧿 سالمه هیچیشم نیس خودتو الکی عذاب نده
این همه ازمایشات گرفتی دختر پ تو هنوز تو شکی؟
فداتبشم سعی کن این حساسیت هارو از خودت دور کنی اون تازه به محیط بیرون داره عادت میکنه طبیعیه
به جای حساسیت ها لذتشو ببر😘
اگر زمان لرزش پاشو بگیری و لرزش متوقف بشه عادیه
نگران نباش عادیه هنوز تعادل نداره
پسر منم همینطور
اره عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.