اون بخاطر اینکه که همیشه به پشت خوابیده بوده و ربطی به نوع زایمان نداره
سر خودم اینجوریه 🤣 خوبه باز موهام یکم بلنده دیده نمیشه
سر دختر من زایمانم سزاریان بود
الان به این میگن رشتی؟
پسر من میگن رشتیه من نگاه میکنم غصه ام میگره میگم حتما سرش بد فرمه که میگن🥲 سزارین
یعنی چی رشتی،؟😒
والامال منم بهش میگن رشتیه ولی گوه میخورن منکه خیلی دوست دارم این مدلی رومادرشوهرم همش گوه میخوردمنم جوابش دادم الان خفه شده😌😄
رشتیه یعنی چی؟
به پشت خوابوندی باید به دوطرف بخوابونی
من سزارینی ام ولی میگن رشتیه. سر پسرم
من
طبیعی
اون خودت باید بتونی اونجوری کنی خدا دای که رشتی نمیشه
وا رشتیه یعنی چی 😒😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.