کیا سر بچه هاشون رشتیه؟
زایمانتون چی بوده؟؟

۱۳ پاسخ

اون بخاطر اینکه که همیشه به پشت خوابیده بوده و ربطی به نوع زایمان نداره

سر خودم اینجوریه 🤣 خوبه باز موهام یکم بلنده دیده نمیشه

سر دختر من زایمانم سزاریان بود

الان به این میگن رشتی؟

تصویر

پسر من میگن رشتیه من نگاه میکنم غصه ام میگره میگم حتما سرش بد فرمه که میگن🥲 سزارین

یعنی چی رشتی،؟😒

والامال منم بهش میگن رشتیه ولی گوه میخورن منکه خیلی دوست دارم این مدلی رومادرشوهرم همش گوه میخوردمنم جوابش دادم الان خفه شده😌😄

رشتیه یعنی چی؟

به پشت خوابوندی باید به دوطرف بخوابونی

من سزارینی ام ولی میگن رشتیه. سر پسرم

من
طبیعی

اون خودت باید بتونی اونجوری کنی خدا دای که رشتی نمیشه

وا رشتیه یعنی چی 😒😒

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی