۵ پاسخ

من از اتمام چهار ماهگی شروع کردم
صبخا فرنی ساده عصراسرلاک
ناهار هم سوپ
ولی کم کم اضافه کردم

من دکتر گفت شروع کردم دو دو روزه فرنی ساده

من از پنج ماهگی شروع کرم با فرنی حریره بادوم پوره سبزیجات هویج و سیب زمینی وکدو سبز

من دو روزه یک وعده بهش فرنی میدم

من ۳ ماهش که تموم شد شروع کردم
الان نزدیک یه ماهه که بهش غذا میدم

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی