خانما میگم پنج دیقه دراز کشیدن طاق باز ضرر نداره هرروز؟

۴ پاسخ

من مرتب دراز میکشم چه مشکلی باید داشته باشه به هر حال آدم مدام در حال جا به جایی هستش
موقع خواب خوب نیست چون ممکنه تا چند ساعت رو کمر باشی و متوجه نشی

به خاطر اینکه ممکنه خون رسانی به جنین رو‌ضعیف‌کنه میگن دراز نکشید اما دکتر من گفتن تا بیست هفته منعی نداره

از الان مهم نیست اصلا دراز بکش
از هفته ۲۴و۲۵ مهم میشه ک رو کمر دراز نکشی ولی اون موقع هم پنج دقیقه چیزی نیست

چه ضرری میتونه داشته باشه؟
چه اتفاقی میتونه بیوفته؟ ؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی