۵ پاسخ

زوده عزیزم یه مقدار دیرتر شروع کنی بهتره

دکتر پسر منم گفت شروع کنه مشکلی نداره با دکترش مشورت کن ببین چی میگه

در حد خیلی کم میشه داد و معدش رو به غذا عادت داد
اونموقع ۶ ماهگی راحت تر غذا رو میپذیره و میخوره دیگه مجبور نیستی از کم شروع کنی
من پسرمو از ۶ ماهگی دادم خیلی اذیت شد و بد غذا شد ولی دخترمو از ۴ ماهگی شروع میکنم

غذا کمکی ۶ماه باید کامل بشه اونا ک ۴ماهه میدن شرایطی دارن ک دکترشون تشخیص میده زودتر شروع کنن

نه عزیز باید ۶ماهش تموم بشه

سوال های مرتبط