۴ پاسخ

اول خوب با اب ولرم و شامپو بچه بشور بعد خشک کن پماد زینک بزن پودر بچه بزن بعدم کهنه بذار لای پاهاش و مای بی بی نپوشونش چندساعت

کنار رانش هس من کلوتریمازول و زینک دکتر بهم داد زدم و با آب ولرم میشستم قشنگ خشک میکردم میزاشتم تو،روز چن ساعت باد بخوره پوشک هم طوری می‌بستم اونجاش زیر پوشک قرار نگیره خوب شد

چرا تندتند پوشکشو عوض نمیکنیییی 😩😩😩😩 ای بابا بچه سوخته بدجور

وایییی عزیزم🥺🥺
زیاد بازش بذار کالاندولا یا زینک بزن

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین مامان هامین روزهای ابتدایی تولد