اول خوب با اب ولرم و شامپو بچه بشور بعد خشک کن پماد زینک بزن پودر بچه بزن بعدم کهنه بذار لای پاهاش و مای بی بی نپوشونش چندساعت
کنار رانش هس من کلوتریمازول و زینک دکتر بهم داد زدم و با آب ولرم میشستم قشنگ خشک میکردم میزاشتم تو،روز چن ساعت باد بخوره پوشک هم طوری میبستم اونجاش زیر پوشک قرار نگیره خوب شد
چرا تندتند پوشکشو عوض نمیکنیییی 😩😩😩😩 ای بابا بچه سوخته بدجور
وایییی عزیزم🥺🥺
زیاد بازش بذار کالاندولا یا زینک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.