۱۸ پاسخ

قربون انگشتای بامزه اش خداااااااااااا چقدر کوشولوههههههههههههه🥹🥹🥹💝🍼

داره گوشت میگیره،بچه منم همینطوری بود. هیچکاری نکردم. با هربارحمام بردن کمتر میشد

اتوپیکس ایروکس بگیر بزن

ووییی دخمل منم همینجوریه.فقط دارم چرب میکنم

دخترمنم موقع تولد اینجوری بود و حتی خون میومد،احتمالا توبارداری اب دوربچه کم بوده

این ها نشونه ی خوبیه تو بچه بدنشو دائم با روغن فیروز یا روغن دیگه چرب کن هم رشدش بهترمیشه هم بدنش حال میاد

روزی چندبارچرب کن باروغن بچه یاروغن زیتون

با روغن زیتون ماساژ بده قشنگ میاد دستت پوستاش
بدون اینکه اذیت بشه

دکتر به من گفت طبیعی فقط با لسیون چرب کنید نزارید پوستش خشک بشه

مدام چرب کن دختر منم همینطوری بود

الهی بگردم کوچولوووو😁😍😍

لوسیون یا روغن بچه.
من روغن بچه فیروز با عصاره اسطوخودوس گرفتم بنفش رنگه.خوبه

با روغن بچه یا لوسیون چربش کن

بچه من همینجوری

ناخناشو از ته گرفتین🥺گناه داله

مرتب چرب کن

فقط با روغن یا لوسیون بچه چرب کن خودش خوب میشه

با روغن بچه چرب کن

سوال های مرتبط