مامانهایی ک سرکلاژ شدین هفته چندم بخیه ها را کشیدین بعد چندروز زایمان کردین

۳ پاسخ

دکتر بمن گفت ۳۶ هفته

ب من گفتن ۳۶ یا۳۷ هفته
ولی من خیلیییی درد دارم
ب شدت رو مقعدم و واژنم فشاره🤦
میترسم رحمم پاره بشه
چون بارداری قبلیم با وجودسرکلاژ ۶سانت باز شده بودم

دکترم گفت ۳۶ رو ک پرکردی بخیه ها رو میکشم

سوال های مرتبط