هر چند وقت بهداشت نوزاد می برید؟

۲ پاسخ

تا حالا بهداشت نبردم ولی توی ماه اول یه بار ۳ روزگی میبری ببای غربالگری ، یه بار ۱۴ روزگی بهتره ببری برای چکاپ و گرفته شدن قد و وزن و دور سر ، بعدشم ۱ ماهگی دوباره برای چکاپ دیگه میره تا ۲ ماهگی برای واکسن ، من میبرم پیش دکتر متخصص برای چکاپ ها و برای غربالگری هم بردم آزمایشگاه خصوصی واسه همین تا حالا بهداشت نرفتم حالا برای واکسن دیگه مجبورم ببرم بهداشت ۱ هفته دیگه

5روزگی
10روزگی
43روزگی
2ماهگی بردم برا واکسن و قد وزن
الان گفت 4ماهگی بیار هم واکسن دارع هم مراقبت

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒 مامان شکوفه گیلاس🍒 ۱ ماهگی