تا حالا بهداشت نبردم ولی توی ماه اول یه بار ۳ روزگی میبری ببای غربالگری ، یه بار ۱۴ روزگی بهتره ببری برای چکاپ و گرفته شدن قد و وزن و دور سر ، بعدشم ۱ ماهگی دوباره برای چکاپ دیگه میره تا ۲ ماهگی برای واکسن ، من میبرم پیش دکتر متخصص برای چکاپ ها و برای غربالگری هم بردم آزمایشگاه خصوصی واسه همین تا حالا بهداشت نرفتم حالا برای واکسن دیگه مجبورم ببرم بهداشت ۱ هفته دیگه
5روزگی
10روزگی
43روزگی
2ماهگی بردم برا واکسن و قد وزن
الان گفت 4ماهگی بیار هم واکسن دارع هم مراقبت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.