۴ پاسخ

پماد آد هم میگن خوبه

میگن روغن حیوانی خوبه بزنی و یا شیر خودتو بزن نوک سینه ت پلاستیک فریز بزن سرش تا نوکش نرم بشه خوب بشه

از شیر خودت بزن روش خوب میشه

کرم شقاق سینه بزن

سوال های مرتبط