خداروشکر کن همین
پسرمن هرپنج شیش روزیبار پی پی میکنه
دختر منم همین بود هرکاری میکردم خوب نمیشد شیر خودمو میخورد تا اینکه دکتر گفت حساسیت پروتئین گاویه باید خودم رعایت کنم ولی باز خوب نشد شیر خشک پپتی دادم خوب شد و دیگه الان شیر خشک عادی میدم و شیر خودمو قطع کردم
خداروشکر شکر گلم الحمدلله نگران چی هستی بهتر اینکه شکمش کار نکنه یبوست بگیره
پسر منم همونطوره من اهمیت نمیدم خداتو شکر کن چیه مگه
کسایی ک شیر مادر میخورن بیشتر شکمشون کار میکنه
پنج شیش بار ک طبیعیه
دختر جاری من روزی 17 بار پوشک عوض میکرد هم جیش و هم پی پی 😵💫😵💫
اگر خلطی هست ممکنه از آلرژی باشه مثل دختر بزرگه من،
اما اگر خلطی نیست تحمل نکن عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.