عزیزم کمپرس یخ بذار روی صورتت. اگه کمپرس نداری یخ بذار توی دوتا پلاستیک بذار روی صورتت
استامینوفن ساده بزار روش مال منم همینجوری بود گذاشتم دیشب رفتم دکتر اسپری لیدوکاعین داد میزنم
منم دو روزه درگیرم
یه خانمه گفت چایی دم کن پررنگ توش نمک بریز قرقره کن دردش و میکشه
من کردم بهتره
هنوز وارد سه ماه سوم نشدی برو درست کن.من رفتم عصب کشی کردم
دستمال کاعذی اتیش بزن فوتش کن چشماتو ببند نسوزه دودش یکم بخوره اروم تر میشه دردش
میخک دندونت رو پوسیده تر میکنه
کتیرا بزار اگه عفونت داشته باشه میکشه
همون آب نمک با آبلیمو قرقره کن تو دهانت جواب میده آبش هم نیم گرم باشه
نعنا خشک تازه بزار کنار یا داخل دندونت...مث چی اثر میکنه
میخک بریز داخل آب جوش بزار بمونه تا چند روز هم میمونه رنگ آب تیره شد غرغره کن
فقط دهانشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.