۱۰ پاسخ

شاتی الکساندرا کندلا با زایلا پی بی حس میکردم قبلش

رولی چیه؟شاتی چیه؟😐

شاتی رفتم

من رولی رفتم سال ۹۵ ، اما عالی نبود
شاتی رفتم الکساندرا عالی بود ۶ جلسه تموم شد کلا

من چهار سال پیش رولی رفتم خیلی راضی بودم هیچ شارژم نرفتم از بعد زایمانم روی زانوهام فقط درمیاد کمی همونم شارژ برم دیگه درنمیاد

شاتی بادستگاه الکساندراکندلا عالیه من میرم

من میرم.شاتی خوبه

شاتی

من میرم شاتی خوبع

من میرم
شاتی

سوال های مرتبط

مامان محمد رادین و فندق مامان محمد رادین و فندق ۲ سالگی