استفاده زعفران بد یا نه

۶ پاسخ

زعفرون درحالت عادی دم کرده غلیظیش باعث خونریزی میشه
شما میتونید مثل چاشنی رو برنج و اینا استفاده کنید یا مثلا بستنی اینا
ولی دم کرده و اینا نخورید ،رعایت کنید خودتون ارامش بیشتری دارید

اون کمش روی برنج مشکلی نداره ولی شربتش و زیادش مشکلخ

منعه سقط جنین افزایش میده

ولی خب نخوری بهتره

اصلا نخوری .. خیلی بده

کمش اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری