خانوما
میتونم ت غذام از زعفران استفاده کنم؟

۸ پاسخ

بهتره استفاده نکنی

اون یذره ای که تو غذا میریزی بعدم‌بین چندنفر تقسیم میشه هیچ‌اشکالی نداره

سه ماهه اول زعفران ممنوعه

تا ۳ ماه بهتره نخوری

دم کرده اصلا نخور غلیظ نخور
من خودم خارج رحمی داشتم با دم کرده زعفران افتاد دور از جونت
چندماه و تحمل کن چیزای گرمی نخور

کم استفاده کنی موردی نداره دم کرده ی زعفرون بخوری خوب نیست من همیشه استفاده میکنم

من خوندم تو گوگل میگفت هر چیزی رو ب اندازه ادویه تو غذا استفاده کنی مشکل نداره

سعی کن استفاده نکنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان باوان مامان باوان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری