خانوما من شکمم کار نمیکنه میتونم خاکشیر استفاده کنم ؟

۱۰ پاسخ

من یبوستم فقط با کیوی خوب شو

نه خاکشیر خوب نیس

عزیزم یبوست از کمبود منیزیم عه.ازمایش بده.عددش نباید از ۲.۲ پایین تر باشه.زیر ۲ فقرمنیزیم حساب میشه.باید حداقل روزی یه منیزیم بخوری.من مگویت میخورم

فک نکنم، من دکتر بهم گفت شربت ملین بخور

توت فرنگی بخور یا انجیر

بهترینش زیتون اگ میتونی زیتون کبابی بهترم هست روغنش یه قاشق با غذات قاطی کن بخور خوب میی

نه نخور
آلو خشک ،شیر،سالاد شیرازی بخور

نه بهتره نخوری تا آخر بارداری
انجیر پر هلو رکغن زیتون خود زیتون سبزی کاهو اینا رو بزار تو رژیم غذاییت یبوستت بهتر میشه

اسفناج و برگه زردالو بخور چرا خاکشیر؟؟؟

گردو ناشتا بخور

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدی و... مامان مهدی و... هفته بیست‌وسوم بارداری