۴ پاسخ

باداروهاش فولی خوب داشتی؟

خدارو شکر بهتر از تاخیره
من که از خدا خواستم اگر قرار به بارداری نیست همینجوری پریود بشم اعصاب تاخیر و لکه بینی کمردرد و علائم پی ام اسو ندارم واقعا

چیکار کردی پریودیت بدون لکه شد؟

عزیز دکتر خواجه حسینی راضی ازش؟

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری