من زایمان کردم رفت دستگاه بچم😭

۱۳ پاسخ

عزیزم من زایمان قبلم ۳۶ هفته زایمان کردم نترس
بچت کامله دیگه
از من سه روز تو دستگاه بود
الان دیگه همچی پیشرفت کرده

چراعزیزم آخه هفتت بالاست که

برای چی ختم بارداری بهت داده
چون منم دیابت دارم انسولین میزنم 🤦‍♀️

هفته تون که خوب بوده که دیابت داشتی

توسونواخر چندبود وزنش

هفته ت که بالا بوده چرا بچه رفته دستگاه

عزیزم عیبی نداره
انشاالله ک زودی مرخص میشه
گفتن چند وقت باید تو دستگاه بمونه
منم قراره ۳۷ و سه روز زایمان کنم بچمم وزنش کمه اخرین سونو ۳۵ هفته ۱۸۸۱ بود
دکترم گف هفتت کامله و امن و نمیخاد امپول ریه

آمپول ریه نزده بودی؟
نگران نباش انشالله بزودی خوب میشه بغلش میکنی

چرا هفتا که خوبه

بسلامتی عزیزم چرا دستگاه مگه ریه اش کامل نشده بود؟

چرا عزییییییزم مگه تایم زایمانت نبود؟

چرا چیشده

عزیزم چرا اخه تو ک 38هفته ای

سوال های مرتبط