اولش شبیه آب که آب بدن بچه تأمین بشه بعدش غلیظ میشه که انگار غذاشه
اون آغوزه که زرده بعدش سفید میشه دیگه
مثلا کاجی و سیاهدانه و کته بخور بعد از اونور ترنجبین و شیرخشت دم کن بخور . خودت متعادل کن دختر منم زردیش بالا بود ولی هم گرمی میخوردم برا شیرم و سلامت بدن جفتمون هم سردی میخوردم برا زردی
و در طول روز بدنشو یکم با کاسنی نم دار کن
چیزای گرم بخوربچت دیک زردیی ک پرخطر بودو رد کرده
کلا اول که شیر میدی آب هست
بعد چند دقیقه که میخوره غلیظ میشه
اولش رفع تشنگی هست آخرش چربی هست مال سیر شدن و وزن دهی
اولش ابکیه بعد خود شیر که میگن اول برا رفع تشنگیه و تامین اب بدنشه بعدش شیره و چربه برا همه هم همینطوره
اوایل زایمان ب زردی میزنه ولی بعدش سفیده دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.