۷ پاسخ

اولش شبیه آب که آب بدن بچه تأمین بشه بعدش غلیظ میشه که انگار غذاشه

اون آغوزه که زرده بعدش سفید میشه دیگه

مثلا کاجی و سیاهدانه و کته بخور بعد از اونور ترنجبین و شیرخشت دم کن بخور . خودت متعادل کن دختر منم زردیش بالا بود ولی هم گرمی میخوردم برا شیرم و سلامت بدن جفتمون هم سردی میخوردم برا زردی

و در طول روز بدنشو یکم با کاسنی نم دار کن

چیزای گرم بخوربچت دیک زردیی ک پرخطر بودو رد کرده

کلا اول که شیر میدی آب هست
بعد چند دقیقه که میخوره غلیظ میشه
اولش رفع تشنگی هست آخرش چربی هست مال سیر شدن و وزن دهی

اولش ابکیه بعد خود شیر که میگن اول برا رفع تشنگیه و تامین اب بدنشه بعدش شیره و چربه برا همه هم همینطوره

اوایل زایمان ب زردی میزنه ولی بعدش سفیده دیگه

سوال های مرتبط