دقیقااااا😢🫠
۳ روز دیکه تمومهههه🤸🏻♀️
مثل من 😂
منم دوساله تو پنج ماهگی ام😮💨
۱۹ تیکه ست؟
چند خریدی؟
برا من از بعد انومالی داره زود میگذره
هرچی میره دیرتر میگذره انتظار سخته🥺
آخ آخ دقیقاااا🥺🥺🥺
عزیزم همه این روزا میگذره دلتنگ این روزا میشی،از تمام روزات لذت ببر،به وقتش کوچولوت انشالله بغلته
منم تو ۶ گیر کردم
من ۶ برا من اینجوری بود 🥴😂
چون هاااا گرمههه
برای من ۶ ماهگی خیلی طولانی بود😵💫
خیلی زود داره میگذره چهار. خیلی دیر گذشت تا وقت انومالی برسع
هعییی دقیقن🥲
دقیقا
۶ ک دیگه اصلا تموم نمیشه 🤦♀️🤦♀️
واسه منم ماه ۷ تموم نمیشه 😂🤦♀️🤦♀️
😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.