خانوما انبه از چندماهگی مجازه؟؟؟

۶ پاسخ

از ۷ ماهگی
خیلی مقویه
دخترم خیلی خیلی دوس داره

من دادم بهش😄🫢

مجازه و خیلی مقوی

انبه گرمه الان ندی بهتر

انبه خیلییی گرمه تو تابستون ندی بهش بهتره گرمی میریزه بیرون

من دادم بهشون از هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان ماهان🥹🩵 مامان ماهان🥹🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان آیهان👼🏻 مامان آیهان👼🏻 ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی